درآمدی بر نشریات دانشجویی
هنر نوشتن در نشریات دانشجویی و حرفه ای
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 اسفند 1392برچسب:نشریه ، دانشگاه لرستان ، مجوز , توسط مهدی امید |

با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه لرستان ، مجوز انتشار 4 نشریه جدید دانشجویی دانشگاه لرستان  صادر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی دانشگاه لرستان مسئول اداره نشریات دانشگاه لرستان ، بیان داشت: با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان مجوز انتشار چهار نشریه دانشجویی جدید شامل 3 نشریه فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و یک نشریه علمی تخصصی در دانشگاه صادر شد.

 

مهدی امید وی افزود: این مجوزها برای انتشار گاهنامه فرهنگی، سیاسی و اجتماعی رسا به مدیر مسئولی علی افشار و سردبیری بهزاد نبی سرتنگی و گاهنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی نیم نگاه به مدیر مسئولی فرید مرادی و سردبیری شیما سبزیان صادر شده است.

 

مدیر اداره نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: همچنین کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه لرستان با صدور مجوز نشریه انجمن علمی رباتیک این دانشگاه به مدیر مسئولی پژمان نصیری نصب و سردبیری ستار پاپی زاده و گاهنامه گرین به صاحب امتیازی مرکز آموزش عالی الشتر، مدیر مسئولی فقیه نصیری که زیر نظر شورای سردبیری اداره می شود موافقت کرد.

 

امید خاطرنشان کرد: دانشگاه لرستان دارای چهار مرکز آموزش عالی در شهرستان های الشتر ، پلدختر ، کوهدشت و نورآباد است که در حال حاضر توانمندسازی دانشجویان این مراکز در راستای صدور مجوز نشریات دانشجویی در قالب کارگاه های آموزشی در دست اجراست.

 

 

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.